Як поліпшити своє резюме: 10 простих порад

Як поліпшити своє резюме: 10 простих порад

Скласти ефективне резюме не так складно, як здається на перший погляд. Потрібно лише пам'ятати, що ефективне резюме має відповідати вимогам до вакансії і потребам роботодавця. Таке резюме має:

  • бути структурованим, коротким, грамотним і легко читаним;
  • найбільш вигідно характеризувати ваш досвід роботи;
  • підкреслювати досягнуті вами успіхи;
  • акцентувати увагу роботодавця на ваших перевагах як кандидата.

Варто також позбутися у резюме непотрібної інформації, але є й інші важливі моменти.

  • Резюме має відповідати напряму, за яким ви хочете працювати в даний момент. Наприклад, якщо ви шукаєте роботу в сфері продажів, ви не повинні зосереджуватись на посаді адміністратора. Вкажіть хоча би останню актуальну посаду у даній сфері.
  • Перелік особистих характеристик, таких як «амбітний», «відповідальний», «старанний» і т.д., не приймаються всерйоз роботодавцем. Це занадто абстрактно і стереотипно. У цьому розділі опишіть, наприклад, список ваших публікацій та інших особистих досягнень.
  • Розкажіть про ваше знання іноземних мов. Наприклад, "англійська - розмовна, з досвідом роботи у веденні ділового листування», або «німецька - розмовна, зі словником», а не просто "німецька - середній рівень». Завдяки цьому ви продемонструєте свій професіоналізм і збережете власний час і час HR-менеджер, якщо з самого початку ви не підійдете за параметром знанням мов.
  • Резюме має точно відповідати вимогам до посади, на яку ви претендуєте. Якщо ви можете працювати і як мережевий адміністратор, і як програміст, і вам все одно, на якій з цих двох посад ви будете працювати, то краще скласти два різних резюме, а не писати у назві одного "мережевий адміністратор, програміст".
  • Резюме має містити ключові слова, завдяки яким роботодавець легко і швидко зможе знайти ваше резюме в мережі Інтернет. Вони повинні в точності збігатися зі сферою вашої діяльності та посадою, на яку ви претендуєте. Наприклад, "харчування", "програміст PHP", "продаж" і т.д.
  • Професійні досягнення опишіть, використовуючи цифри і факти. На який відсоток ви збільшили продаж? Скільки проектів ви завершили? Ця інформація дозволяє вигідно виокремити ваше резюме серед резюме інших кандидатів.
  • При відправці резюме роботодавцеві безпосередньо не використовуйте формати файлів, для перегляду яких необхідні додаткові зусилля або спеціальне програмне забезпечення. Наприклад, не відправляйте своє резюме в архіві .rar або .zip, а також у форматі PDF. Що стосується формату популярного застосунку Microsoft Office Word - не відправляйте резюме у розширенні .docx, оскільки, моливо, ще не всі HR-менеджери встановили нову версію програми, і при відкритті документу з таким розширенням можуть виникнути проблеми. Збережіть резюме в звичайному форматі .doc - такий документ можна легко переглядати і в нових, і старих версіях Word.
  • Якщо ви вирішили розмістити у резюме фото, підійдіть до її вибору серйозно. Домашні фото, знімки з відпустки або нового року залиште в особистому архіві.
  • При розгляді великої кількості резюме ймовірніше за все, що HR-менеджер ретельно оцінить правильно структуроване резюме. Резюме має бути розділене на логічні розділи, з використанням списків, щоб воно було інформативним, але при тому й лаконічним, і щоб HR-менеджеру було легко працювати з ним.
  • Переконайтеся в тому, ваше резюме не містить помилок або неточностей. Станьте на місце менеджера, переконайтеся, що ваше резюме логічно складене, легко читається, не містить непотрібної інформації і може відповісти на питання: "Чому саме ви є достойним кандидатом на цю посаду?".

Подібні матеріали

Як правильно скласти резюме. Структура резюме.
Від того, наскільки професійно буде складено ваше резюме, залежить не тільки ваша кар'єра, але, й...
Навіщо заповнювати анкету для тих, хто шукає роботу
Ви взяли з собою на співбесіду кілька копій резюме і вже підготувалися до можливих питань? Ви...
Як підготуватися до співбесіди
Від того, як ви підготуєтеся до співбесіди, і як на ній будете поводитися, залежить кінцевий...