Адміністратор складу (SAP). Coca Cola. Офіційне працевлаштування. Робота в Празі з проживанням

Опис вакансії: 

Погодинна оплата від 130 – 150 крон. Середня з/п 33000 крон. Офіційне працевлаштування. Робоче взуття. Забезпечуємо житлом. Робочі візи. Аванси

Заробітна платня, фінансові умови: 

  • заробітна плата адміністратора складу від 130 - 150 крон/год .;
  • середня з/п близько 33 000 крон/місяць;
  • забезпечуємо робочим взуттям та одягом;
  • можлива виплата авансів після відпрацьованих 10 днів;
  • забезпечуємо житлом (ціна близько 4 200 крон в місяць).

Посадові обов'язки: 

  • обробка замовлень з використанням облікової системи контролю і управління складом SAP;
  • контроль якості  товару;
  • внесення інформації про товари на складі в програму SAP;
  • контроль відповідності кількості товару на складі в програмі SAP;
  • поставка та отримання товару, координація та контроль якості виконання робіт з товаром на складі;
  • навантаження і розвантаження товару за допомогою вилочного навантажувача.

Ми вимагаємо: 

  • обов'язковий досвід роботи адміністратором складу;
  • досвід роботи з програмою SAP;
  • вміння їздити на вилочному навантажувачі, чинне водійське посвідчення на автонавантажувач (VZV) 3,5 тонн;
  • обов'язкове знання чеської мови;
  • відсутність судимості;
  • готовність до фізичних навантажень;
  • відповідальність, надійність, працьовитість;
  • готовність працювати позмінно.

Ми пропонуємо: 

  • стабільна робота в Празі з проживанням;
  • роботодавець готовий працевлаштувати іноземців;
  • робочі візи - повна візова підтримка;
  • іноземцям забезпечуємо офіційне працевлаштування по робочій карті, а також працевлаштування за короткостроковими робочими візами;
  • робота в міжнародній компанії «Coca-Cola»;
  • місце роботи: місто Прага - Горні Почернице;
  • робота на підставі трудової угоди, можливість укладення трудового договору (оплачується медичне, соціальне страхування і відрахування в пенсійний фонд);
  • надаємо підтвердження про забезпечення житлом, необхідне для оформлення дозволу на тимчасове або довгострокове перебування іноземців на території Чехії;
  • приступити до роботи на посаді адміністратора складу можна відразу або по домовленості;
  • як дістатися: автобус № 220 - зупинка Do Čertous (12 хв.), Paceřická (17 хв.).

Харчування: 

  • за власний рахунок.

Графік роботи: 

  • двозмінний графік роботи (день/ніч);
  • з 6:00 до 18:00 або з 18:00 до 6:00 годин;
  • є можливість працювати у вихідні дні в залежності від замовлень і сезону.
Відправляючи своє резюме, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних та їх зберігання в базі даних компанії з метою Вашого працевлаштування, відповідно до Закону § 12 і § 21 № 101/2000 Зб., з внесеними пізніше змінами. Ця згода діє до моменту скасування. У той же час, цим Ви визнаєте, що персональні дані, розміщені в резюме, є достовірними і точними.

Тип зайнятості: 

Повна зайнятість

Тип трудового договору: 

Трудовий договір на час виконання певної роботи

Освіта: 

Базова школа

Місце роботи: 

Praha
Kontakt
Daria Belokonenko

Номер телефону: 

+ 420 720 976 917

Viber: 

+ 420 720 976 917

Skype: 

Dasha Workintense

Mapa místa výkonu práce:

F.V.Veselého 2718/9, 193 00 Horní Počernice